Contributiebepalingen Dunkinn per kalenderjaar 2019-2020
De inning van de contributie geschiedt tweemaal per seizoen middels automatische incasso. De eerste afschrijving zal plaatsvinden in augustus 2019.
De tweede afschrijving zal plaats vinden in januari 2020.
Voor iemand die zich niet voor 1 juli van een jaar afmeldt of zich later in het seizoen aanmeldt, geldt de volgende betalingsregeling:
Nieuwe leden | % Contributie te voldoen |
---|---|
Na 1 juli voor 1 okt | 100% eerste deel |
Na 1 okt. voor 1 jan | 90% eerste deel |
Na 1 jan. voor 1 apr | 60% tweede deel |
Na 1 apr. voor 1 juli | 25% tweede deel |
Voor leden die het lidmaatschap hebben beëindigd geldt de volgende regeling:
Uitgeschreven als lid | % Contributie te voldoen |
---|---|
Na 1 juli voor 1 jan | 65% eerste deel |
Na 1 jan voor 1 juli | 100% tweede deel |
De datum waarop men zich bij de ledenadministratie opgeeft of afmeldt, geldt als datum die bepalend is voor bovenstaand overzicht. De motivering van het bestuur op deze regeling is als volgt: In juli worden de teams voor het komende seizoen ingeschreven bij de NBB en de reserveringen voor zaalhuur vastgelegd bij de gemeente. Op basis hiervan gaat Dunkinn contractuele verplichtingen aan die betaald moeten worden.
Team | Eerste deel (augustus) | Tweede deel (januari) | Per seizoen totaal |
---|---|---|---|
Senioren | 65% | 35% | € 264,00 |
Onder 22 | 65% | 35% | € 264,00 |
Onder 20 | 65% | 35% | € 251,00 |
Onder 18 | 65% | 35% | € 251,00 |
Onder 16 | 65% | 35% | € 231,00 |
Onder 14 | 65% | 35% | € 231,00 |
Onder 12 | 65% | 35% | € 205,00 |
Onder 10 | 65% | 35% | € 205,00 |
Onder 8 | 65% | 35% | € 188,00 |
Recreanten | 65% | 35% | € 188,00 |
Voor verdere informatie over de contributie kun je contact opnemen met onze penningmeester.
P. van der Meer
071-3314500 – 06-53432830
penningmeester@dunkinn.nl